Фастфуд на АЗС AMIC: про власний бренд та франчайзинг. Частина 1

2023-10-19

Компанія AMIC ENERGY йде двома паралельними шляхами: в Україні – розвиває власну пропозицію їжі, а в Польщі – активно співпрацює з відомими брендами. Стаття підготовлена командою НафтоРинок. Читайте повну версію статті за посиланням.

Наявність пропозиції фастфуду на заправках – це не лише можливість для оператора ринку отримання додаткового доходу, але і запорука потоку клієнтів. Іншими словами, від асортименту та якості кавових напоїв, сендвічів і хот-догів залежить, скільки станція зможе продавати пального. Як показує світовий досвід, найвищі показники реалізації нафтопродуктів мають мережі АЗС з сильною пропозицією готової їжі та супутніх товарів. Для оператора АЗС є два шляхи розвитку бізнесу громадського харчування: створювати власну концепцію та бренд з нуля і розвивати його або ж залучити партнера, який вже є відомим серед клієнтів. AMIC ENERGY йде двома паралельними шляхами: в Україні – розвиває власну пропозицію їжі, а в Польщі – активно співпрацює з відомими брендами.

Хот-дог – в топі

Як українці, так і поляки віддають перевагу ситній їж, а лідером продажів в сегменті фастфуду і в Україні, і в Польщі є хот-доги, розповіли НафтоРинку в AMIC ENERGY. В Україні компанія розвиває власний асортимент фастфуду FoodPoint.

«Флагманом в категорії фастфуду є хот-доги, які представлені в мережі 5-ма видами сосисок та двома видами булок», – кажуть в «АМІК Україна», зазначаючи, що на другому місці за популярністю – бургери з яловичиною та куркою. Однак не далеко від них в рейтингу продажів знаходяться ексклюзивні позиції з нового меню компанії.

На українських АЗС AMIC ENERGY на хот-доги припадає 54% від загального обсягу реалізації фаст-фуду. Пропозиція хот-догів на АЗС AMIC ENERGY наразі досить широка: з молочною сосискою, з копченою ковбаскою, з сиром дор-блю та з журавлиною (копчена ковбаска зі шматочками журавлини). Усі ці хот-доги можна купити в білій або темній булочці. Влітку компанія розширила лінійку хот-догів, додавши XL з баварською ковбаскою. Частка XL хот-дога у продажах динамічно зростає, додають в компанії.

Переважна більшість клієнтів AMIC ENERGY обирають хот-доги із світлою пшеничною булочкою. Відсоток споживання хот-догів у темній булці в мережі становить 25%, решта клієнтів (75%) надають перевагу білій.

Структура продажі хот-догів на АЗС AMIC ENERGY в Україні рівномірна, як приклад: український займає 22% продажів, французький – 28%, з журавлиною та сиром дор-блю – по 20% кожен вид.

Попит на хот-доги залишається високим протягом усього року. «Відчутних сезонних коливань у відсотковому значенні немає, є коливання в абсолютних одиницях, і це залежить від кількості клієнтів на АЗС, від переміщення населення між регіонами і т.д.», – кажуть в АМІК УКРАЇНА, зазначаючи, що особливих відмінностей в структурі продажів між регіонами теж немає. Кількість проданих одиниць продукції залежить від кількості чеків на АЗС, а також від локації торгової точки, додають в компанії.

Наразі планується оновлення асортименту хот-догів тому найближчим часом наші клієнти будуть мати можливість спробувати поєднання нових смаків улюбленого продукту.

Бургери

Другим за популярністю продуктом з категорії фастфуду є бургер. Частка бургерів становить 20% від продажів фастфуду на АЗС AMIC ENERGY в Україні. Оскільки з часом будь-яка їжа набридає, клієнта потрібно постійно дивувати новими відтінками смаків. В «АМІК Україна» розповіли, що навесні оновили рецепти вже звичних бургерів, додавши нові інгредієнти – свіжі овочі та зелень. «Наш бургер «Біф Бекон» тепер має у своєму складі бекон, томат та зелень. А бургер «Чікен Чіз» – наразі з соковитою курячою котлетою та подвійним сиром», – поділилися в АМІК УКРАЇНА.

Важливе питання – забезпечення свіжої зелені для приготування бургерів та інших страв. Щоб салати та зелень не була в’ялою, треба забезпечити оптимальні умови зберігання, а також налагодити логістику. «Ми з постачальником провели велику роботу стосовно відвантаження найсвіжіших продуктів, скоротивши термін поставки з виробництва на АЗС до одного дня», – розповідають в AMIC ENERGY. В компанії додали, що на АЗС зелень зберігається у холодильних камерах та холодильниках при необхідній для продукції температурі. При цьому щоденно по кілька разів на день проводять заміри температури з метою забезпечення свіжості продукції.

Детальніше про фастфуд на AMIC ENERGY читайте за посиланням.