AMIC Energy в Польщі: у нас є значний потенціал для зростання

2024-11-19

AMIC Energy в Польщі розповіли, коли завершать ребрендинг АЗС новопридбаної мережі Lux-Motor Oil, а також поділилися планами розвитку на майбутнє.

Стаття підготовлена командою НафтоРинок. Читайте повну статтю за посиланням


Злиття та поглинання на українському ринку АЗС — явище достатньо рідкісне. Та й у Польщі мережі АЗС продаються не часто. З цієї причини НафтоРинок віришив докладніше розпитати AMIC Polska про їхнє нещодавнє придбання — мережу Lux-Motor Oil. Генеральний директор AMIC Polska Кшиштоф Стшелецький та акціонер AMIC Energy Андреас Зернетц розповіли НафтоРинку, коли завершать ребрендинг нових АЗС, а також поділилися планами розвитку на майбутнє.

НР: Розкажіть, як ви шукали мережу для придбання.

Андреас Зернетц: Ми пильно стежимо за польським ринком на предмет можливостей для зростання. Польський ринок зараз дуже динамічний, тому минулого року ми мали можливість розглянути кілька об'єктів. Завдяки ретельному дослідженню ринку ми дізналися, що компанія Lux-Motor Oil відкрита до стратегічного партнерства, і визначили, що Lux-Motor Oil найкраще підходить для нашої мережі AMIC Energy. Це розуміння проклало шлях до продуктивних переговорів про придбання, які врешті-решт призвели до підписання цієї угоди.

НР: Що саме привернуло увагу AMIC Energy до цієї мережі?

Андреас Зернетц: AMIC Energy обрала мережу АЗС Lux-Motor Oil через її сильну присутність на ринку та лояльність клієнтів у регіоні, де не було АЗС AMIC Energy. Ми обрали цю мережу в якості об'єкта для придбання на основі всебічного аналізу ринку, який виявив її значний потенціал зростання та сумісність з нашою операційною структурою.


НР: Чи можете ви поділитися інформацією про поточні обсяги продажів на придбаних станціях?

Андреас Зернетц: Хоча ми не можемо розголошувати конкретні цифри через угоду про конфіденційність, придбані АЗК демонструють стабільні показники та мають лояльну клієнтську базу.

Ми вважаємо, що у нас є значний потенціал для зростання, оскільки ми впроваджуємо наші покращені стандарти обслуговування та бренду, включаючи стратегію збільшення обсягів продажів за рахунок впливу нашого бренду та розширення корпоративного сегменту.

НР: Як це придбання вплинуло на ринкову позицію AMIC Polska та охоплення клієнтів у Польщі?


Кшиштоф Стшелецький: Це придбання значно зміцнює позиції AMIC Polska на ринку, розширюючи нашу географію та надаючи нашій існуючій клієнтській базі більш доступні варіанти обслуговування. Це слугує чітким сигналом для ринку, що AMIC Energy прагне до зростання та активно шукає можливості для розширення своєї мережі. Цей стратегічний крок є важливим кроком у нашому довгостроковому плані, спрямованому на те, щоб стати важливим гравцем на польському ринку пального.

НР: Окрім нещодавнього придбання, чи є конкретні регіони, на які ви націлені і де збираєтеся розширяти свою присутність — в Польщі або інших країнах?

Андреас Зернетц:Так, ми активно шукаємо можливості у швидкозростаючих регіонах по всій Польщі і відкриті для вивчення можливостей придбання в сусідніх країнах, які відповідають нашим стратегічним цілям. Наша основна увага приділяється станціям, розташованим у регіонах з високим попитом і значним потенціалом зростання, особливо в тих, де ми ще не присутні. Lux-Motor Oil стала не єдиним розширенням мережі AMIC Polska, ми також відкрили нашу абсолютно нову станцію в Легниці — це проєкт будівництва з нуля в дуже привабливому регіоні.

Ми прагнемо до постійного зростання протягом наступних 5 років, відкриваючи нові локації та додаючи існуючі станції до нашої мережі.

НР: Розкажіть більш докладно про нову станцію в Легниці. Що відрізняє її від інших станцій AMIC Energy?

Кшиштоф Стшелецький: Нова станція AMIC Energy у Легниці, яку було відкрито в серпні 2024 року, вирізняється сучасним дизайном та низкою покращених зручностей для клієнтів, з особливим акцентом на сталості.

Сучасність та енергоефективність

Так, фотоелектрична система буде використовувати сонячну енергію, щоб зменшити залежність станції від традиційних джерел енергії. Система вентиляції з рекуперацією тепла оптимізує енергоефективність, повторно використовуючи тепло відпрацьованого повітря. Резервуари для дощової води будуть використовуватися для збору та зберігання дощової води для зрошення, що сприятиме збереженню води. Для зменшення шумового забруднення навколо станції будуть встановлені акустичні екрани, що захищатимуть сусідні об'єкти від надмірного шуму.

Крім того, планується встановити зарядну станцію для електромобілів, що забезпечить клієнтам зручність зарядки їхніх електромобілів. Ці екологічні технології демонструють прихильність AMIC Energy до енергоефективності та екологічної відповідальності.

Як і на інших станціях AMIC Energy, на станції в Легниці буде кавовий куточок, де клієнти зможуть насолодитися кавою, приготованою за допомогою системи самообслуговування. Крім того, буде встановлено платіжний кіоск самообслуговування, який дозволить клієнтам швидко оплачувати паливо та інші послуги за допомогою кредитних або автотранспортних карток. Ці зручні для клієнтів функції мають на меті забезпечити позитивний досвід, гарантуючи, що кожен візит буде максимально комфортним.

НР: Які заходи з ребрендингу та інтеграції Lux-Motor Oil зараз проводяться, і що цей процес зазвичай включає в себе?

Андреас Зернетц: Ребрендинг передбачає оновлення вивісок станцій, інтеграцію наших стандартів обслуговування клієнтів та забезпечення відповідності станцій нашим операційним стандартам.

Станції Lux-Motor Oil дуже добре доглянуті, що є однією з причин, чому ми купили цю мережу, але ми все одно перебудуємо всі магазини, щоб вони відповідали нашим стандартам непаливної роздрібної торгівлі. Завдяки нашій франчайзинговій концепції, яку ми запровадили 2 роки тому, у нас є великий досвід.

Весь процес ребрендингу та інтеграції Lux-Motor Oil в мережу AMIC Energy займає кілька місяців, оскільки ми хочемо забезпечити плавний перехід для співробітників і клієнтів.

НР: Чи не могли б ви надати детальну інформацію про графік інтеграції цих станцій в мережу AMIC Polska? Скільки станцій вже оновлено?

Кшиштоф Стшелецький: Ми прагнемо завершити ребрендинг усіх придбаних станцій протягом наступного року. Кілька станцій вже проходять процес інтеграції, і ми очікуємо, що більшість з них повністю запрацюють під брендом AMIC Energy до початку 2025 року.

Про AMIC Polska

НР: Скільки зараз АЗС в польській мережі AMIC Energy і на чому ви наразі зосереджені?

Кшиштоф Стшелецький: Наразі AMIC Energy управляє 128 сучасними АЗС у Польщі. Широкий асортимент продуктів та послуг задовольняє потреби як індивідуальних, так і бізнес-клієнтів. Мережа пропонує високоякісне пальне, в тому числі бензин 95 та 98 октанового числа, скраплений газ та дизельне паливо, а також преміальні види пального, такі як AMIC Pro ON та AMIC Pro 95.

На 67 станціях AMIC Energy зараз працюють ресторани Subway, а на п'яти станціях — американська піцерія Sbarro, з якою ми співпрацюємо з 2022 року. Асортимент магазинів включає широкий вибір високоякісних товарів власних торгових марок.

Окремі станції обладнані сучасними автоматичними мийками, пилососами самообслуговування та повітряними компресорами.

Ми постійно розвиваємо програму лояльності AMIC Club, що дозволяє клієнтам користуватися привабливими знижками, ваучерами та винагородами з каталогу. Заправки AMIC Energy є популярними місцями, які викликають значний інтерес не тільки у водіїв, але й у людей, які люблять нашу їжу, як на місці, так і з доставкою.

Фокус на food-service

З 2018 року AMIC Energy активно інвестує в розвиток своїх пропозицій харчування. В даний час ми є найбільшим франчайзі Subway в Польщі. До кінця 2024 року AMIC Energy планує управляти 69 закладами Subway, що ще більше зміцнить її присутність у галузі швидкого харчування. Таке розширення відображає прагнення AMIC Energy надавати якісні заклади харчування та задовольняти зростаючий попит на зручний вибір страв. Оскільки компанія продовжує зростати, клієнти можуть розраховувати на ще більшу різноманітність смачних пропозицій.


НР: Як плануєте розвивати співпрацю з Sbarro?

Кшиштоф Стшелецький: AMIC Energy має намір урізноманітнити свою пропозицію фастфуду захоплюючою концепцією франчайзингу, зосередженою на піці — страві, яка користується величезною популярністю в Польщі. Ключовою особливістю для споживачів є те, що свіже тісто виготовляється вручну на місці, що нагадує традиційні піцерії, і виготовляється з інгредієнтів найвищої якості з ретельною увагою до деталей. Клієнти мають можливість замовляти піцу поштучно, кожен шматочок упакований у зручні для використання контейнери. Ця нова концепція має на меті задовольнити різноманітні вподобання клієнтів та покращити якість обслуговування в закладах AMIC Energy.

Серед популярних страв виділяється класичний фаворит — піца пепероні з апетитними шматочками пепероні, плавленим сиром та ідеально хрусткою скоринкою. Для тих, хто шукає чогось більш авантюрного, Sbarro пропонує унікальні витвори, такі як піца чізбургер, яка поєднує в собі сміливі смаки класичного чізбургера - соковите м'ясо, плавлений сир, мариновані огірки, а також кетчуп, гірчицю та соус для бургерів.

Але пропозиція Sbarro не обмежується лише піцою! Клієнти також можуть насолодитися стромболі — італійським делікатесом з розкачаного тіста для піци, щедро наповненим смачними інгредієнтами і запеченим з сумішшю сирів — моцарели, чеддера і рікотти.

Завдяки такому інноваційному підходу AMIC Energy пропонує клієнтам безпрецедентний досвід відвідування ресторанів, де під одним дахом представлені два всесвітньо визнані харчові бренди. Ця стратегія подвійного брендингу має на меті підвищити зручність та різноманітність для мандрівників, надаючи їм різноманітний вибір кулінарних страв під час подорожі. До кінця цього року AMIC Energy матиме вісім закладів Sbarro. Це частина стратегії зростання, спрямованої на збільшення присутності бренду на ринку.

Новий формат магазину

НР: Нещодавно ви відкрили крамницю в новому форматі — AMIC Box. Чи плануєте збільшувати кількість AMIC Box в Польщі або за кордоном?

Андреас Зернетц: Ми дійсно плануємо розширити концепцію AMIC Box, яку запустили у Польщі. Однак ми також бачимо потенціал для цієї моделі в інших країнах, і ми вивчаємо можливості франчайзингу для збільшення нашої міжнародної присутності.

НР: Чи є конкретні плани щодо розширення в сегментах непаливних послуг, обслуговування автопарків або оптової торгівлі?

Кшиштоф Стшелецький: Так, ми активно вивчаємо можливості розширення непаливних послуг, включаючи корпоративний сегмент та оптові операції. Така диверсифікація дозволяє нам створювати нові потоки доходів і краще задовольняти потреби наших клієнтів. Ми дуже пишаємося нашими успіхами в непаливному секторі, який є такою ж важливою частиною основного бізнесу AMIC Energy, як і торгівля паливом. Наприклад, ми стали найбільшим франчайзі Subway у Польщі та представили італійський бренд піци Sbbaro, і ми постійно додаємо нові ресторани Sbarro на наших АЗС. На додаток до наших ресторанів, ми розробили власний бренд Impet, під яким пропонуємо енергетичні напої, пиво, воду та рідину для омивання вітрового скла.